۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

داشته ها و نداشته ها

ما سلاح نداریم ولی اندیشه داریم ، باتوم نداریم ولی اراده داریم ، گاز اشک آور نداریم ولی احساسات پاکی داریم ، یگان ویژه نداریم اما انسان های ویژه داریم ، وزارت کشور نداریم اما مردم کشور را داریم، وزارت فرهنگ نداریم اما فرهنگ درخشانی داریم، وزارت اطلاعات نداریم ولی اطلاعات نابی داریم ، وزارت علوم نداریم اما دانشگاه ها را داریم ، دادگاه نداریم ولی وجدان داریم ، وزارت نیرو نداریم اما بیش از حد تصور نیرو داریم، بهزیستی نداریم اما روش به زیستن را می دانیم، وزارت راه نداریم اما راه درست را می دانیم، سیب زمینی نداریم ولی سیب سرخ بهشتی داریم، زندان نداریم چون آزادگی داریم ، کمیته حقیقت یاب نداریم چون حقیقت را در مشت داریم، رادیو نداریم اما صدای رسایی داریم ، سیما نداریم ولی تصویرمان را در تاریخ حک کرده ایم ،شنود نداریم اما شنونده داریم ، آگهی نداریم اما آگاهی داریم ، بازداشتگاه کهریزک نداریم اما خانه سالمندان کهریزک داریم ، ما قشر نداریم ولی مغز داریم ، تعصب نداریم ولی تحمل داریم ،. قدرت رسمی نداریم اما قدرت حقیقی داریم.... به من بگوئید ما قویتریم یا آنها؟

۹ نظر:

پوریا گفت...

دوست گرامی برای من نظر گذاشته بودی!
باید خدمت شما عرص کنم که پس از 7 سال زندگی در آلمان که همین اول شهریور تمام شد و وارد هشتمین سال غربت نشینی شدم به من ثابت کرده که در جوامع دیگری غیراز جوامع مسلمان این مسئله کاملا حل شده است به خواهرها و دخترهایمان به صورت مایملک نگاه نکنیم عواطف و احساسات آنها را در نظر بگیریم و احترا بگذاریم. در ضمن خود را کارشناس نمی دانم ولی در خصوص مطالعاتی که در سطح دانشگاهی در سطح کارشناسی ارشد کرده ام سعی میکنم که بنویسم. نه در خصوص حرفهایی که شنیده ام.
باز هم به من سر بزنید خوشحال خواهم شد.

روحیا گفت...

سلام خسته نباشید مطالبت را خواندم برخی بسیار زیبا بودند گفته بودی زمان حضور خیابانی به سر رسیده و صد در صد با تفکر موافقم این سلاحی است که دشمن ما نمیخواهد یا نمیتواند از آن استفاده کند ولی نباید از حضور مستقیم هم غافل بود با سپاس فراوان وعده ما روز قدس

ناشناس گفت...

زیبا و روان بود دوست من.....داشته های اصیل ما را نشان می داد......

کاسپر گفت...

متاسفم
فعلا آنها
چون نامردی دارند

فرشاد گفت...

درود دوست عزیز ..
سپاس گزار از حضورت ،

وبلاگ شما هم جالب است ، قلم صمیمی و خوبی داری ..

خوشحال می شوم پیوند هم شویم ...

بدرود
فرشاد

امير حسين گفت...

سلام. ما قوي تريم ولي اونا قدرتشون بيشتره!!! من آپم. درضمن قبوله. من لينكت مي كنم.

پوریا گفت...

سلام من از رنگ قرمز فقط برای تیترها استفاده نمیکنم و متنها با سفید نوشته میشوند ولی اگر شما چنین دریافت میکنید احتمالا بروزری که شما از اون استفاده میکنید با این وبلاگ همخوانی نداره من خودم از سفری اپل استفاده میکنم
در خصوص بحث مورد نظر هم با هم بحث خواهیم کرد حتما به شما ایمیل میزنم در آینده ای نزدیک

علیرضا گفت...

با سلام
مطمئنا هر جا که مردم هستند آن جبهه قویتر است.
"دست خدا با جماعت است"
موفق و سلامت بمانید

reza گفت...

سلام . جنايت ديگر آز کودتادچيان. اين بار دختر 17 ساله فرزند يک جانباز جنگ.