۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

حق و تکلیف

لطفا سوال نفرمائید
به علت رکود شدید در بازار تولید حق در سطح ملی و جهانی در اثر عدم بارش کافی رحمت و انصاف و سرمازدگی و آفت زدگی زمینهای تولید حق ، تا اطلاع ثانوی از دادن حق به شما معذوریم، دوستان می توانند برای رفع نیازهای خود بجای حق از مقادیر لازم تکلیف استفاده کنند که هم دولت خدمتگزار آن را توصیه کرده است و هم با شرایط خشک و دیم کشور همخوانی دارد. با خوشحالی به عرض می رساند که به علت خودکفائی و مازاد تولید تکلیف ،هر شهروند می تواند به ازای هر سهمیه حق ، 5 عدد تکلیف استاندارد و پر و پیمان را از این ستاد دریافت کند. فراموش نکنید که اگر چه حق خوش رنگ تر و خوش عطر تر است ولی طول عمر شما را کم می کند و باعث ظهور لکه های مخملی سبزرنگی در مغز می شود ؛ تکلیف اگر چه بدطعم و بد مزه است اما هم از مرگ ناگهانی جلوگیری می کند و هم داروئی است که مانع ظهور کبودی های بدخیم روی نقاط مختلف بدن می شود. لطفا به هالوگرام و ضمانت نامه ستاد بر روی تکلیف ها دقت داشته باشید و از مصرف تکلیف های قاچاق وارداتی بپرهیزید.
امضا: رئیس ستاد ملی توزیع حق و تکلیف:
ح.ش و برادران

۱۲ نظر:

فرشاد گفت...

آقا شرمنده ، یه مشکل فنی پیش اومده بود ، اضافه کرده بودمت اما لینک هام پاک شد ، بعد بعضی لینک ها رو گم کردم .. روی چشم ، اضافه شدید . شرمنده بابت دیرکرد
فرشاد

قاصدک گفت...

ممنونم که سر زدی دوست خوبم
:-)

کاسپر گفت...

جالب بود زروان جان ...
خسته نباشی ...

امپراطور گفت...

سبز سبز سبز باشيد
خيلي جالب بود
منتظر مطالب ديگه تو هستم
بدرود
امپراطور

افیون گفت...

منظور کامنتتون رو متوجه نشدم!

الهه گفت...

پس تکلیف این حق ما چی میشه آقا؟!!!

Calabros گفت...

دیکتاتوری هر کشوری رو نمیشه با دیکتاتوری کشور دیگه مقایسه کرد.. دیکتاتوری در جامعه ایران، به شکل دیگه ای بروز می کنه .. به اشکالی که من فقط چند نمونه ازش رو گفتم.

Calabros گفت...

به نسبت تولیدی که هر شهورند جامعه غربی نصیب جامعه اش می کنه، یه مقداری هم وقت فراغت داره، نسبت این تولد و وقت فراغت با این قابل مقایسه نیست.. یعنی مقایسه اش در حد جکه. این تصور هم که چون محتوای مجازی به زبان های غربی خیلی بیشتر از فارسیه معنیش اینه که اونا بیشتر از ما بیکار بودن و توی اینترنت گشتن رو بذار کنار.
ساخت و ساز به طور غیر مستقیم به دیکتاتوری مربوط است..در دیکتاتوری ها معمولا قانون حرف چندانی برای زدن نداره یا اگه قانونی باشه به نفع طبقه دارنده قدرته نه همه مردم.. در چنین شرایطی وضعیت عجیب و غریب مسکن ایجاد میشه.

کاسپر گفت...

ما خیلی وقته آپیم ؟!!!!

ThirdMan گفت...

نگاه متمایز و دقیقی تو متن وجود داره که شخصا بهش علاقه دارم.

فرانتس گفت...

آن روز که به آتش حق گرفتار شدن را توهم دانستید آخرین روز امیدواری تان بود...!
سلام
همین یه مطلب رو تونستم بخونم قلم و اندیشه ی خوبی داشت. در ضمن به نظرم گرچه خون ریخته شده و مردم دنبال خون های ریخته شده هستن و اگر میرحسین هم چیزی نگه کارشون رو انجام میدن اما در ذهن مردم رهبر جریان طلقی میشه و خودش هم خواسته یا ناخواسته باید رهبر باشه یا ...!
ممنون
خدانگهدار
فرانتس

امير حسين گفت...

سلام. حكومت هميشه حق داره و ما تكليف. من آپم.