۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

وقتی که به دنیا آمدم...

پدرم می گوید:
وقتی که به دنیا آمدم
اسبها هنوز اهلی نشده بودند
و زمان یک موجود کروی بود
آن زمان ها هنوز عقل اختراع نشده بود
و دیوانه ها محترم ترین موجودات بودند
آن زمانها قفسه سینه ای
نبود تا مردم دلشان را درون آن پنهان کنند
من نمیدانم کجا به دنیا آمده ام
چون تاریخ تولد من به قبل از کشف مکان بر می گردد
وقتی به دنیا آمدم اتمها برایم جشن تولد گرفتند
و ذرات کوانتومی به من سلام کردند
تاریخ تولد من به قبل از پیدایش ریاضیات بر می گردد
به قبل از پیدایش دانش
به قبل از داستان آدم و حوا
ای کاش مادرم نمی گفت:
تو هرگز متولد نشده ای
و ای کاش به تولدم شک نداشتم

۱۲ نظر:

خانوم میم گفت...

کاش بودن بتونه از نبودن دورمون کنه ...

هیوا درویش گفت...

تولّدت مبارک

rooidad گفت...

از سوي دانشجويان و خانواده شهداي راه آزادي ,

دانشجويان زنداني و زندانيان سياسي


سیزده آبان , اعتراض به دولت کودتا گل

همه با هم در سراسر ایران، سیزده آبان را سبز خواهیم کرد

*** خداوند نگهدار ایران باد ***

afshin گفت...

از سوي دانشجويان و خانواده شهداي راه آزادي ,

دانشجويان زنداني و زندانيان سياسي


سیزده آبان , اعتراض به دولت کودتا گل

همه با هم در سراسر ایران، سیزده آبان را سبز خواهیم کرد

*** خداوند نگهدار ایران باد ***

Alia گفت...

و صداي ما را از ازليت مي شنويد...!!!

سجاد گفت...

درود بر تو. به مسائل جالبی اشاره کردی. دقیقا با تو هم احساسم. مخصوصا در جمله آخر که ابتدا به غلط آن را خواندم و آرزو کردم ای کاش چیز دیگری میبود، خواندم: ای کاش مادرم به تولدم شک نداشت. بی توجهی هست دیگر! پیش میاید. میخواستم در کامنت بگویم اگر جای شما بودم طور دیگری فکر میکردم اما بار دیگر با دقت که خواندم متوجه شدم همه چیز درست و سر حساب هست. برای همین خوشحال شدم چون شما تقریبا حساب همه جا را نمودی. با شما هم در قسمتهای قبل هم عقیده هستم و هم در جمله آخر. امیدوارم همواره به واقعیت نزدیک باشیم.

مجتبی ح گفت...

بودنم چه کرده؟ ای کاش نبودم...

ژنرال گفت...

آفرین

فرشاد نوروزپور گفت...

زيبا بود مثل هميشه ...


و اگه تولدت هم هست .. مبارك .. همين


موفق باشي

عين- جيم گفت...

واي که چه مطلب تاثير گذار و درخور تعمقي
کيف کردم
مثل هميشه

امیر گفت...

...و ای کاش بر راه رسیدنم مانعی نبود دراین گذرگاه و شاید کاش نبود دلتنگهایی برای آغاز/پیروز باشی

مصطفی گفت...

عالی! نه کمتر.