۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

سوت داور


داورقلبم سوت ندارد
راحت باش ، خطا کن


۱۷ نظر:

فرشاد نوروزپور گفت...

زوران سلام ..

اين جواب اون كامنتيه كه تو به كسي نگو براي پستم گذاشتي ..
اون شعر نبود .. يه كار ابتكاري بود ..
من از 8 خط يه متن داستاني اين كلمات رو برداشتم و بدون هيچ تغيير و افزايشي كنار هم چيدم . اينكه ميبيني وزن و قواعدي نداشت به خاطر همينه .
كه متاسفانه بخاطر برخي مسائل خذف شد ..

Elham گفت...

***

می ترسم خطا کنم ، کارت قرمز داشته باشد !






***
Elham
***

قاصدک گفت...

کمیته انضباطی چی ؟
برنامه 90 ؟
عادل فردوسی پور ؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا ؟
فیفا ؟
خدااااا
اونا رو چه کنم ؟

Elham گفت...

***

البته می دونم توی فوتبال این مدلیه که قبل از کارت قرمز دادن سوت می زنن ، ولی داوری که سوت نداره احتمالا تنها سلاحش کارت قرمزه !!!!
:D


***
Elham
***

خودمم گفت...

خییییییییلی با مضمون کارهای کوتاهت حال میکنم
فقط کاش یه کمی از این خشکی درش بیاری
یعنی چطور بگم آخه حیف ِ
انگار باید یه روح شاعرانه بهش اضافه بشه .

Unknown گفت...

داور قلب شما سوت نداره
قلب ما کلاً داور نداره
...
داور بدون سوت
قلب بدون داور
داور بدون قلب
قلب بدون سوت
خلاصه آخرش باید کتکت رو بخوری
چون فلسفه ی وجودی اون چیزی که اسمش قلبه و تو سینه ی ما آدمهاست چیزی جز این نیست

هیوا گفت...

اصن بزن داورُ بکش! (به‌قولِ اون‌قدیما: بزن یاورِ داورُ استاد کن!)

سجاد گفت...

باز خوبه شما قلب داری خیلیها که همین قلبه رو هم ندارن...!

یک مالیخولیایی گفت...

سوت نداره،کارت که دیگه داره حتما!

خاطرات یک بچه مفیدی گفت...

خوب برو سوت بخر

میچیکو گفت...

ممنون که به من سر زدید!

سارا گفت...

کاش اصلا داور نداشت ....

آخه مگه کار دلم قضاوته که داور بخواد

نگاه گفت...

سلام

خداييش بگو اگه كارت قرمز نداره من يه تكل دوپاي ناقابل پيشكش كنم

قشنگ بود خيلي

هیوا گفت...

زروان من و علیرضا یه وب‌لاگِ گروهی مینیمال‌نویسی راه انداختیم. اگه میل داری همکاری کنی بگو تا دعوت‌نومه بفرستم.
فقط زود به‌م بگو چون آخر شب می‌خوام خبرشُ بذارم توی روزنامه‌ی خاطرات

Mandalayz گفت...

سلام
من گفتم روح ِ شاعرانه نه عاشقانه !!
خیییییییییییییییلی فاصله هست بینشون .
حال و روز این روزهام همونیه که تو وبلاگم گفتم
خوشحال میشم باهات چت کنم اما نه این روزها بذار واسه بعد آدرس من هم توی پروفایلم هست .

سارا گفت...

عالییییییییییییییییییییی بود

قدیری نژادیان گفت...

خیلی چسبید