۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

زلیخا

یوسف نیستم ، برده خوبی نیستم
اما دوستت دارم ، مرا بخر




۱۴ نظر:

The Knight of Darkness گفت...

مشکل اینه که اون باید دوستت داشته باشه تا بخرتت، دوست داشتن تو اصلا اهمیتی نداره

فرشاد نوروزپور گفت...

مازوخيسم ؟؟؟

هیوا گفت...

لطفاً به فرج‌الله سلحشور مراجعه فرمایید.

شهرام بیطار گفت...

زیبا ترین کار گاهی تقدیم خود خود آدم هستش
مرا بخر




با درود و سپاس فراوان : شهرام

الهام - روح پرتابل گفت...

خریدن که شرط نیست
خریدن و آزاد کردن شرطه
درحالی که هر دو طرف آزادن اما با هم می مونن زیبایی متجلی می شه
اما تعبیرتون رو فوق العاده دوست داشتم

لینک شد

Mandalayz گفت...

پیراهنی کز او آید بوی یوسفم
ترسم که برادران غیورش قبا کنند

سارا گفت...

من رو رها کن تا در آزادیم اسیر عشق تو باشم....

badboy گفت...

قسطی هم میدین ؟
گارانتی داری ؟

Elham گفت...

***

اگرچه مرا نخریدی ، اما خودم را به تو فروختم !





***
Elham
***

نگاه گفت...

خدارا، گر چه يوسف نيست نامم
اگرچه برده اي غمگين و خامم
چه گويم، دوستت دارم زليخا
بخر، تا بشكند در عشق جامم

نگاه گفت...

سلام ببخشيد اين دوبيتي كه بالا برات نوشتم حس من از شعر شما بود كه خيلي دوست داشتم و از اون متأثر شدم
من فقط نوشته شما رو از زاويه ديد خودم ديدم و ديگه تراوشي بيشتر نبود كه لحظه انجاميد

زروان ازلی گفت...

@ نگاه

واقعا شعرت خیلی قشنگ تر از نوشته من بود . اینکه نوشته من الهام بخش این شعر بوده باعث افتخار است.

نگاه گفت...

@زروان

خواهش مي كنم

برگ سبزي تحفه درويش

چه كند بي نوا ندارد بيش

سجاد گفت...

زلیخای امروزی ورشکسته شده!