۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

افتخار


کلیک کوچکی بودم که  تصویر بزرگی از تو را باز کردم


۱۰ نظر:

قاصدک گفت...

باعث افتخاره
:)

Unknown گفت...

کلیک بزرگی بودم که تصویر کوچکی از تو را باز کردم
(جسارته ها ولی در مورد خودم این بیشتر صدق می کنه)
گاهی عظمت نگاه ما چیزهای اطرافمون رو بی سبب و بی جهت بزرگ می کنه ، تا اونجا که در نهایت، کوچکترین وجود ممکن، کسی جز خود ما نخواهد بود

Unknown گفت...

البته منظورم کاملا شخصی بود
وگرنه حالا حالا ها مونده که کلیک حقیر و کوچک ما بخواد صفحه ی دوستانی عزیزی مثل شما رو به این راحتی ها باز کنه
;)

میچیکو گفت...

خیلی جالب بود.
ولی حرف این حرف امین هم جالبه ها:
گاهی عظمت نگاه ما چیزهای اطرافمون رو بی سبب و بی جهت بزرگ میکنه، تا اونجا که در نهایت، کوچکترین وجود ممکن، کسی جز خود ما نخواهد بود.

فرشاد نوروزپور گفت...

سلام

آدرس جديد وبلاگ پاك نويس:
www.paknewiss.blogspot.com

در ضمن يك وبلاگ جديد هم راه انداختم- پاك نويس روزانه
www.paknewisd.blogspot.com
خوشحال ميشم اين رو هم اضافه كني

ارادتمند
فرشاد

Elham گفت...

***

کلیک ساده ای بودم که تصویر کوچکی از تو را بزرگ کردم !

البته اینم کاملا شخصیه !



***
Elham
***

Mandalayz گفت...

مهم نیست
چقدر کوچک باشی
کلیک که کنم گنده می شوی :))

سجاد گفت...

بنظر من بزرگترین کلیک دنیا!

نگاه گفت...

خوشگل بود خيلي زروان من دوست داشتم

badboy گفت...

مینی مال نویسی تو رو بخورم.:دی
چه قشنگ نوشتی.