۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

آهسته برانید !

خطر عبور خاطره
Add to Google Reader or Homepage

۱۶ نظر:

قاصدک گفت...

گازشو بگیر برو
یاد
انسان
را
بیمار
می کند
مرا به خاطر بسپار
نه به خاطره

میچیکو گفت...

به به !
چه پستی!چه کامنتی!
چه قالب قشنگی!
چقدر همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم!!

sanye shomar گفت...

بگذار و بگذر....

نانا گفت...

سعی می کنم آهسته برم اما با اراده ی من نیست اونی که باید , خاطره هامو به سرعت عبور میده و من باز هم آهسته تر میرم...
شعر جدید گذاشتم , ببینین

خانوم ميم گفت...

آهسته ؟!! شتاب لازم است ...

نگاه گفت...

بي خود به خودت زحمت نده چه تند بري چه كند خاطره مياد و تو رو به خودش مشغول مي كنه آفرين قشنگ بود

ناشناس گفت...

مسیرت رو کج کن . خاطره عبور نمیکنه . میاد همون وسط وامیسته تا بزنی بهش و خودت داغون شی .

یک مالیخولیایی گفت...

فرقی نداره،آهسته یا تند،خطرش همیشه هست.

اُغلن کبیر گفت...

قشنگه! آره دیگه اگه چشم‌هامون رو درست وا نکنیم این‌جوری می‌شه، موقیت‌های خوبی رو از دست می‌دیم.

الی گفت...

یه سری خاطره ها اگه له بشن بهتره...!!

ghazaleh گفت...

ماله من سر پیچم حالیش نیست
می ره می ره می ره
تا اینکه چپ کنه !!

بلاگ ماهی داری

نانا گفت...

مرسی زروان.تغییرش دادم , می تونی ببینی نظرتو بگی

سارا گفت...

من رانندگیم خوب نیس به خود خاطره ها بگید حواسشون به عبور من باشه....

ناشناس گفت...

من از عبور خاطره ها نمی ترسم ، کافیه خودت قوی باشی

سجاد گفت...

یک بار در قسمت نظر سنجی گفتم اینجا هم میگم: عالی!

fateme گفت...

محشر بود