۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

الفبای عشق

قاف عشق عین عشق است

Add to Google Reader or Homepage


۱۲ نظر:

قاصدک گفت...

یاد شعر مرحوم قیصر امین پور افتادم :

قاف
پایان حرف عشق
آنجا که نام من آغاز می شود !

ذهن ِآشفته گفت...

دو تا ایهام خیلی جالب که اگرچه معنای آن‌چنان فوق‌العاده‌ای ندارن اما برای من خیلی خیلی دل‌چسب بود مواجه شدن باهاشون. شاید به خاطر همون توجه نکته‌سنجانه‌ات.

خانوم مبم گفت...

الفباي سنگينيست ...اگر عينش از سر فنجان دل زيادي نباشد ! ...

ماندالایز گفت...

گاهی ... !

زروان ازلی گفت...

@ ذهن آشفته
مطمئنی معنای فوق العاده ای ندارن ؟
:)

نانا(صوفیانه) گفت...

الفبای عشق من هفت حرفیست ! فقط خدا می دونه

Unknown گفت...

خیلی دوست داشتم این رو...

راستی چرا پیوندهاتو با گوگل ریدر مرتب نمیکنی؟اینجوری وبلاگهایی که آپ شده باشند مشخص میشه...

زروان ازلی گفت...

@ بهانه
از شما چه پنهون یکی درست کردم کار نکرد چراش رو نمی دونم :(

ghazaleh گفت...

ش ؟

الی گفت...

دست مریزاد...!

Unknown گفت...

http://www.manopezeshki.blogfa.com/post-49.aspx
این لینک شاید به دردتون بخوره...

زروان ازلی گفت...

@ بهانه
خیلی ممنون که لینک رو گذاشتید حتما امتحان می کنم.