۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

بال

فروشنده: چه می خواهی؟
من : یک چیز رویایی
او: پس یک جفت بال بردار




۲۱ نظر:

Mandalayz گفت...

کاش می شد .

توتون گفت...

یادت باشد آن بال ها را همه جا نمی فروشند.درسته؟

حجی گفت...

منم بال می خوام

سارا گفت...

به منم آدرس این مغازه رو می دین؟....

من هم یک جفت بال می خواهم .... می خواهم قفسم رو رها کنم

الهام - روح پرتابل گفت...

آخ آره، کاش می شد
من انقدر خواب پرواز دیدم
اگه پیدا کردید کجا می فروشن آدرس بدین

لینک شد

سارا گفت...

آقا من به کمک نیاز دارم میشه بیایید تو به همه بگو

سجاد گفت...

بال هم انتخاب خوبیست برای گریز از برخی افکار!

ناشناس گفت...

رویا میخواهی ؟ یک جفت بال بردار ، اگر پرواز بلدی و رویاهایت در آسمان است . یا آن پوتین ها را بردار ، اگر خسته نمی شوی و رویاهایت پشت آن کوه بلند است . یا آنکه آن خنجر دسته طلا را بردار ، اگر میتوانی خون بریزی و کسی مانع رویاهایت شده. آن طناب هم کفایت می کند ، اگر از زندگی سیر شده ای و جای دیگر دنبال رویاهایت میگردی. مواظب باش ، همیشه چشمی است که مراقب توست.

راحيلا گفت...

واقعن ميشه؟

م.پارسا گفت...

تو چي گفتي؟

نگاه گفت...

كاش

میشا و بیگاه گفت...

من:اما ،رویایم پروازی نیست

Elham گفت...

***

کاش فقط رویا نباشد ...





***
Elham
***

میچیکو گفت...

من چشم هام رو میبندم که کاملا رایگان و مجانی برم تو رویا!
(البته با چشم باز هم میشه این کار رو کرد ولی در تخصص خاله الهامه!)

نانا گفت...

کاش به هر کدوممون یه جفت بال می دادن...

عموفیروز گفت...

پس این سکوت را بردار.

Unknown گفت...

هیچکس جز پرنده‌ها نمی‌دونه پرواز کردن چه لذتی داره!

badboy گفت...

مواظب باش بالها، مال توپولف نباشه که، سقوط میکنی.

ناشناس گفت...

با پستی جدید به روزم خوشحال می شوم سر بزنید(پای راست من) teenmowj.blogfa.com

نانا گفت...

yes sir ...it'd my poem
سلام مرسی که سر زدین به من...نانا الهه ماه سومری هاست...اما اسم شما؟زروان؟یعنی چی؟مردونه است؟یا زن؟
اگه اسم خودتونه قشنگه...تکه...
راستی بالا نوشتم شعرای وب لاگم مال خودمه

زروان ازلی گفت...

@ نانا
زروان هم مثل نانا به اسم اسطوره ایه.ولی بجای خدای ماه سومری ها خدای زمان ایرانی هاست.در باره نانا اطلاعات داشتم اما بیشتر به شکل نه نه تو کتابها دیده بودم . تا جایی که یادمه عیلامیها یک دفعه مجسمه این خدا را می دزدند و تقریبا خدای اعظم و مقدس سومری ها بوده.
من هم مذکرم اگه خدا قبول کنه.عکس بالای وبلاگ هم که صورتش معلوم نیست مذکره.