۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

گزینه آخر


گزینه آخر
چه همه موارد باشد
چه هیچکدام
تنها گزینه عاشقان است


۱۸ نظر:

Unknown گفت...

ولی بعضی ها سیاهش میکنند...
.
.
نوشته پر محتوایی بود.

Mandalayz گفت...

اینجا نظرات سانسور هم میشه ؟

زروان ازلی گفت...

@ ماندالایز
تا حالا که نشده. چرا می پرسی؟

فرشاد نوروزپور گفت...

چيه اخوي داريا اينجا تليغ گزينه 2 مي كني ؟؟

(آيكون يه دانش َموز قلم چي !!!؟؟))

Elham گفت...

***

شک دارم !





***
Elham
***

The Knight of Darkness گفت...

د) گزینه الف و ج

حکم گزینه آخر این شکلی چیه؟

زروان ازلی گفت...

@ شوالیه
تست استاندارد عاشق ها همیشه گزینه آخرش همین هاست که من گفتم.تست شما استاندارد نیست :)

یک مالیخولیایی گفت...

منم داشتم به اینی که شوالیه گفت فکر می کردم.آخه زندگی هم همیشه استاندارد نیست!

زروان ازلی گفت...

@ یک مالیخولیائی

اصل قضیه این است که گزینه دیگری برای عاشق وجود ندارد.یک گزینه وجود دارد که یا همه است یا هیچکدام

Mohamad Reza گفت...

من که همیشه چه موضوع عشقی باشه چه امتحانی، گزینه تصادفی رو میزنم ... جوابم میده اتفاقا!
بعضی وقتا الف بعضی وقتا ب یا ج یا د ...
مهم اینکه خدا باهات باشه!!!

Mandalayz گفت...

آخه توی پست قبل نظر دادم و الان نیست البته مطمئنم که اشتباهنمیکنم چون دو بار اومدم تا واکنشت رو نسبت به نظرم ببینم که خبری نبود البته
حالام چون نظر یه کمی انتقادی بود گفتم سانسور شده حتمن ؟!!

زروان ازلی گفت...

@ ماندالایز

من نظرت را سانسور نکردم یعنی تا حالا هیچ نظری را که به پست هام مربوط بوده حذف نکرده ام.الان تو فید نظرات را هم نگاه کردم نظرت تو فید نیست.شنیده بودم بلاگر گاهی نظرها را می خوره باور نمی کردم. خوشحال میشم اگه لطف کنی و انتقادت را مجددا مطرح کنی.

سارا گفت...

وبلاگت هم اسم وبلاگ منه ولی فکر کنم مال من قدیمی تر باشه خب

زروان ازلی گفت...

@ سارا

درسته وبلاگمان هم اسمه و وبلاگ شما قدیمی تر.من روزی که این وبلاگ را زدم اصلا فکر نمی کردم که به علت خاص بودن این اسم چنین اسمی در وبلاگستان وجود داشته باشد. اگر می دانستم چنین اسمی در وبلاگستان هست .اسم دیگری را انتخاب می کردم ولی الان نمی توانم اسم وبلاگ را تغییر بدهم چون خواننده هایم وبلاگ را با این اسم می شناسند.شما اگر پیشنهادی دارید مطرح کنید.

سجاد گفت...

خیلی خوب!

سجاد گفت...

البته توی ارزیابی بهت عالی دادم:دی
امشب توی ارزیابی خودم خیلی خوب بالاترین بود! معرکه هم یه موقعهایی پیداش میشه توی ارزیابیهام اما امشب غائب بود!

نگاه گفت...

شايد مطمئن نيستم

SOlitude گفت...

wow! bebin man az bloget kheili dare khosham miad :D
alan miram linket mikonam :D kheili ghashangan matnaye kootahet! bazam miam pishet behet sar mizanam :X
toam biay , khosh hal misham :X