۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

سیب حوا


نه آدم بود نه حوا
من سیبی بودم که حوا گاز زد




۲۱ نظر:

میشا و بیگاه گفت...

انديشيدن ، دردسري بزرگ است

میشا و بیگاه گفت...

هر رودی٬ دریا ٬

هر بودی٬ بودا شده بود

هر رودی٬ دریا ٬

هر بودی٬ بودا شده بود

بودا شده بود

بودا شده بود

بودا شده بود

بودا شده بود

بودا شده بود

مرغان مکان خاموش٬

این خاموش ٬آن خاموش٬ این خاموش ٬آن خاموش٬

خاموشی گویا شده بود.

خاموشی گویا شده بود.

گویا شده بود

گویا شده بود

گویا شده بود

آن پهنه چه بود

آن پهنه چه بود

با میشی ٬گرگی همپا شده بود

با میشی ٬گرگی همپا شده بود

همپا شده بود

همپا شده بود

همپا شده بود

آنی بود٬ درها وا شده بود

Saberkhosravi گفت...

پس همش تقصیر تو بود کلک !

The Knight of Darkness گفت...

علاوه بر آدم و حوا، خدا سیب رو هم از بهشت اخراج کرد و به زمین فرستاد، گناه سیب سرخ کم از گناه حوا نبود

سارا گفت...

پس من دیگه سیب نمی خورم....

شوخی بود ......

حوا بی گناه بود اون فقط به حسش پاسخ داد

صنوبر گفت...

همیشه تقصیر شماست...
چون شما بودید و نیوتون...

Unknown گفت...

سیب !
سر آغاز یک هبوط
سر انجامِ یک هوس

نگاه گفت...

بانمك بود دوست داشتم

Unknown گفت...

سر آدم رو حوا گول مالید، سیبه رو هم که حوا گاز زد، بعد آدم و حوا رو باهم از بهشت انداختن بیرون! اینم شد عدالت...

قاصدک گفت...

سلام زروان
بی نظیر بود این پستت
ولی یه چیزی
در جمله ی اول فعل بود درسته ؟
یا منظورت این بود که :
نه آدم بودم نه حوا ؟
یعنی می خوام بدونم تاکید روی چیه ؟
روی من ؟
یعنی من رو باید با تشدید بخونیم ؟
در واقع مثل یه مقصر می خوایی جلوه اش بدی ؟

زروان ازلی گفت...

@ قاصدک
ممنون از لطفت.
همون " بود " درسته . یعنی آدم و حوا نبودند

م.پارسا گفت...

چه فوق العاده.
كلك خوباشو ميذاري اينجا .بقيه رو نتوي به كسي نگو.
شوخي كردم هميشه خوب مينويسي ولي اين خيلي خوب بود.

هیوا گفت...

منم ماره بودم...

سجاد گفت...

چه جیگری بودی که حوا تو رو به همسرش ترجیح داده!نتیجه اینکه: خوش بحال حوا;-)D-:

عين جيم گفت...

ادم به جرم وردن گندم
با حوا
شد رانده از بهشت
اما چه غم؟
حوا خودش بهشت است
عمران صلاحي

sk گفت...

اينجوري به سيب نگاه نكرده بودم.

Elham گفت...

***

از ازل "کلمه" بود و دیگر هیچ نبود ...





***
Elham
***

روح سر گردان گفت...

ممنون ازحضورت ...و با بوی گند خایه مالی به روزم....

ناشناس گفت...

همچین بی گناه هم نبودی . دلبری تو بود که باعث شد از درخت بچیننت و بابا آدم و ننه حوا تبعید بشن به زمین . مواظب باش ، همیشه چشمی هست که مراقب توست.

میچیکو گفت...

سلام.
از این به بعد به من رو میتونی توی پرشین بلاگ بخونی!
http://note8.persianblog.ir

نانا گفت...

شاید ارزشش رو نداشتم که به خاطرم...