۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

از تو نوشتن


تمام صفحه پر از تو شد من هنوز چیزی ننوشته ام


۲۲ نظر:

Unknown گفت...

خوب یه کم تند باش پسر...!!

Saberkhosravi گفت...

دست من وقت نوشتن شکل اسم تو رو داره ...

Unknown گفت...

این خودش بهترین نوشته است.

فرشاد نوروزپور گفت...

گاهي يك كاغذ سفيد بهتر از سالها حرف زدن است

هیوا گفت...

تمامِ صفحه پُر از تو شد و من هنوز هیچ‌چیز ننوشته‌ام.
+ این‌عکسای تزئینی چیزی‌رو نمی‌رسونن، حذف‌شون کن متن برای رسوندنِ معنی کفایت می‌کنه.

زروان ازلی گفت...

@ هیوا
می دونم عکس ها چیزی به متن اضافه نمی کنند ولی گاهی عکس مثل یک لنگر عمل کنه که چشم را متوجه متن می کنه مخصوصا تو گودر. به هر حال یک قسمت از وبلاگ هم تزئینه.خودم هم سعی می کنم کمتر عکس استفاده کنم ولی گاهی واسه تنوع بد نیست از عکس هم استفاده کرد.ممنون از پیشنهادت.

سجاد گفت...

الهی... پر از احساس و اینجور چیزهاست!

سارا گفت...

گفتی از قلم و کاغذ استفاده کنم پس چرا فایده نداره؟؟؟.....

چرا هر چی صفحه سیاه تر میشه بار دل من کمتر نمیشه؟؟....

زروان ازلی گفت...

@ سارا
والله این دیگه از دانش و تجربه من خارجه . من هر بار که امتحان کردم جواب داده . حداقل کاری که کرده این بوده که تونستم از یک زاویه دیگه به موضوعات نگاه کنم.دقت کن ببین واقعا بعد نوشتن و قبل نوشتن دغدغه هات یک حس داشتی؟

اُغلن کبیر گفت...

نوشته‌های خوب نوشته‌هایی‌ند که ناخودآگاه و بی‌هیچ کوششی تحریر می‌شوند.

Mandalayz گفت...

من اما هنوز هیچ ننوشتم ...
خیلی خوشم اومد مرسی

نگاه گفت...

زيبا بود زروان مثل هميشه

حفره گفت...

گاهي ننوشتن از نوشتن سخت است ...

میچیکو گفت...

یاد شعر سیاوش قمیشی افتادم!

حجی گفت...

من تموم قصه هام قصه توست ...

عمو آلبرت گفت...

راه فراری نیست...بزار پر شه...

سارا گفت...

راست میگی اگر چه سبک نمیشم اما احساسم فرق می کنه ....قبل نوشتن اگه غم با خشم یکی هست بعد نوشتن حداقل خشم دیگه نیست

الياس گفت...

ايهام ايجاز و چه ترکيبي زيبا.
صفحه اي پر از نام توست و خالي است اين صفحه مي تواند ذهن باشد يا نام تو آنقدر کوچک است که هيچ به حساب مي آيد. جالب بود و باز بهره بردم

badboy گفت...

پس چرا وقتی میبینش، حرفت نمیاد؟

Mohamad Reza گفت...

قشنگ ...

Unknown گفت...

تمام صفحه که خط میخی هست . ربطش رو نمیدونم .

ناشناس گفت...

دست دست نکن ! بهونه نیار ! بنویس !